Як неправильна перевірка рівня оливи може вбити двигун автомобіля
Перевірка рівня оливи в двигуні автомобіля є рутинною процедурою для кожного автомобіліста. Здавалося б, що можна зробити неправильно і як це може вплинути на стан силової установки? Однак експерти підкреслюють, що деякі помилки справді здатні нашкодити мотору і насправді вони дуже поширені.
Читайте також:
Позбавлення прав за бризковики: хто з українських водіїв ризикує стати вимушеним пішоходом
Які оберти двигуна роблять машину «невбиваною»: експерт дав відповідь
Поліція незаконно штрафує необізнаних водіїв на 3400 грн: що потрібно знати
Важливо розуміти, що перевірка рівня масла здійснюється не на холодному і не на гарячому двигуні. Найкраще зробити це через хвилин десять після вимкнення двигуна, щоб мастило встигло стекти в піддон, але ще не встигло охолонути. Автомобіль при цьому має стояти на рівній поверхні.
Щуп потрібно витягнути з горловини і ретельно протирається сухою чистою ганчіркою або паперовим рушником. Після цього його вставляють назад у двигун, «посадивши» якомога щільніше. Потім щуп слід витягнути і оглянути. Якщо рівень мастила знаходиться між позначками min і max, то все нормально. Якщо мастила занадто мало, то його потрібно долити.
Іноді водії роблять грубі помилки, як, наприклад, перевірка на гарячому двигуні. У такій ситуації мастила в піддоні буде мінімум, оскільки воно циркулює системою. У водія може скластися хибне враження, що лубриканту занадто мало. Долив оливи призведе до її надлишку в системі, внаслідок чого мастило почне видавлюватися через сальники і гумові ущільнювачі. Таке явище загрожує серйозними проблемами з силовою установкою.