Які оберти найнебезпечніші для двигуна сучасного автомобіля: механік дав відповідь
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного засобу. Досвідчений автомеханік розвіяв деякі міфи з цього приводу і дав власні рекомендації.
Читайте також:
Один популярний міф про економію палива, про який автомобілістам час забути
Навіщо досвідчені водії возять у бардачку швейну голку: незвичайне застосування
Як швидко зупинити автомобіль в ожеледь: важливі поради для водіїв
Насамперед фахівець спростував теорію про те, що систематична їзда на низьких обертах корисна для двигуна. Мовляв так внутрішні компоненти двигуна повільніше зношуються, та й палива витрачається менше. За словами моториста, це не тільки не корисно, а й небезпечно для силової установки. Усе тому, що на низьких обертах падає тиск у системі циркуляції моторного масла. У підсумку деталі гірше змащуються, страждають від масляного голодування і швидко зношуються.
Що стосується червоної зони на тахометрі, механік закликав не боятися її, особливо якщо потрібно раптово прискоритися (наприклад, під час обгону). Сучасні авто мають захист від граничних навантажень. До того ж раз на тиждень машину корисно поганяти на граничних обертах, щоб прочистити циліндри від нагару. Однак систематично їздити на високих обертах також категорично не рекомендується, оскільки це призводить до швидкого зносу внутрішніх компонентів двигуна.
Оптимальним режимом механік називає їзду в межах 1800-3000 оборотів на хвилину. Цей діапазон дає змогу знизити до мінімуму ризик зносу двигуна, але видавати при цьому нормальну потужність.