Ви все життя користувалися АКПП неправильно: головні помилки водіїв

Сьогодні автомобілі з «автоматами» займають левову частку ринку, оскільки цей вид трансмісії користується великою популярністю через свою простоту в експлуатації. Незважаючи на те, що машини з АКПП в Україні з’явилися давно, багато автомобілістів досі не вміють з ними правильно поводитися. Досвідчений автомеханік розповів, які найпоширеніші помилки під час водіння машини на «автоматі».

Читайте також:

Штраф і обмеження свободи: що загрожує водієві за купівлю прав в інтернеті

Дорожній знак «очі»: що він означає і де його встановлюють

Чому бензин А92 краще підходить для зимової їзди, ніж А95: що потрібно знати

Насамперед величезна кількість водіїв плутає в АКПП режим N з традиційною нейтраллю на «механіці». Так, здебільшого це теж нейтральна передача, але в «автоматі» вона служить для сервісного обслуговування або буксирування, в крайньому разі – під час зупинки на світлофорі. В інших випадках замість неї потрібно використовувати режим P.

Також багато хто забуває, що всі режими в АКПП вмикаються з невеликою затримкою, що потрібно враховувати в процесі керування авто. Перемикання селектора має здійснюватися акуратно без різких ривків. В іншому разі ви ризикуєте швидко угробити коробку.

Крім того, багато хто любить тримати руку на важелі селектора, як на «механіці». Робити це категорично не можна, оскільки навіть при малому тиску механізм зношується. Ну, і звичайно, не варто забувати про своєчасне обслуговування АКПП. Зокрема, кожні 40 000 – 60 000 кілометрів потрібно міняти в коробці трансмісійне масло.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти