Топ-5 найнадійніших дизельних двигунів у сучасних автомобілях

Дизельні двигуни залишаються актуальними навіть у 2025 році — попри стрімке зростання популярності електромобілів. Вони економні, витривалі, мають відмінну тягу й здатні працювати сотні тисяч кілометрів без капремонту. Але не всі дизелі однаково надійні. Деякі з них зарекомендували себе як справжні «довгожителі» в сучасних авто.

Твоя МАШИНА зібрала топ-5 найнадійніших дизельних моторів, які й сьогодні встановлюють у нові автомобілі.

1. 2.0 TDI (Volkswagen Group)

Оновлений 2.0-літровий TDI — справжній «робочий кінь» від концерну VAG. Цей двигун ставиться на Volkswagen, Audi, Skoda та SEAT. У версіях з потужністю 150–200 к.с. він демонструє відмінний баланс між продуктивністю, витратою пального та ресурсом.

  • Надійність після оновлення системи EGR

  • Легкість обслуговування

  • Середня витрата пального — 5–6 л/100 км

  • Ресурс — 350–400 тис. км і більше

2. 1.6 BlueHDi (Peugeot/Citroën/Opel)

Дизельний двигун французької розробки вже кілька років входить у топи за економічністю та витривалістю. Ставиться на багато моделей Stellantis: Peugeot 208, 308, Rifter, Citroën C4, Opel Astra та інші.

  • Реальна витрата — до 4 л/100 км

  • Простий та недорогий у сервісному обслуговуванні

  • Добре переносить українське пальне

  • Без проблем проходить 300+ тис. км

3. 2.2 i-DTEC (Honda)

Двигун, який Honda свого часу розробляла з нуля — і не прогадала. 2.2 i-DTEC — надійний, тихий та економний дизель, який ставили на Civic, Accord, CR-V та інші моделі. Незважаючи на те, що деякі з цих моделей уже не нові, цей двигун досі можна знайти в оновлених версіях або як базу для гібридних дизелів.

  • Плавна робота, відмінна динаміка

  • Потужність — до 180 к.с.

  • Легендарна надійність Honda

  • Ресурс — 400+ тис. км

4. 2.0 D (BMW B47)

Нова генерація дизельних моторів BMW — серія B47 — довела, що навіть сучасний «пакет» екологічних стандартів не став на заваді надійності. Цей двигун встановлюється на X1, X3, 3-ку, 5-ку та інші моделі. Витрата у змішаному циклі — близько 5 л/100 км.

  • Металева ланцюгова передача ГРМ

  • Нормальне відношення до українського ДП

  • Потужність — 150–190 к.с.

  • Без турбопроблем до 250 тис. км

5. 1.9 Multijet II (Fiat/Jeep/Alfa Romeo/Suzuki)

Цей двигун — справжній «довгожитель» серед дизелів. Розроблений ще у 2000-х, він постійно оновлюється й адаптується до нових стандартів. Його встановлюють на Fiat Tipo, Jeep Renegade, Suzuki Vitara та багато інших авто. Простий, перевірений та дуже живучий.

  • Простота конструкції

  • Потужність — 120–150 к.с.

  • Справжній ресурсний дизель: 500 000+ км без капремонту

  • Лояльний до неідеального пального

Висновок

Вибір дизельного авто у 2025 році — це все ще розумне рішення для тих, хто хоче економити на паливі, не втрачати в тязі та отримати довговічний двигун. Перераховані вище мотори вже зарекомендували себе як надійні в реальних умовах — і зберігають довіру водіїв.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти