ТОП-5 найпроблемніших вживаних кросоверів, які краще оминути, щоб не жити на СТО

Вживаний кросовер — це можливість зекономити, але іноді така економія обертається безкінечними візитами на СТО та витраченими тисячами гривень. Деякі авто хоч і виглядають привабливо зовні, насправді виявляються справжнім «головним болем» для власників.
Редакція Твоя МАШИНА зібрала рейтинг найпроблемніших кросоверів, які краще оминути, якщо не хочете витратити більше, ніж планували.
1. Nissan X-Trail T31 (2007–2014) з варіатором
На перший погляд — надійний японський кросовер. Але все псує варіатор Jatco. Після 100–120 тис. км він починає буксувати, смикатися або зовсім виходити з ладу. Ремонт — від 40 000 грн, і це ще дешево.
-
Проблеми з варіатором CVT
-
Дорогі запчастини на підвіску
-
Часто гниють арки та днище
2. Chevrolet Captiva (2007–2014)
Виглядає масивно, недорого коштує на вторинному ринку, але має купу слабких місць. Турбодизелі «їдять» масло, коробка-автомат працює нестабільно, а підвіска «втомлюється» вже після 50 тис. км.
-
Часті поломки двигуна і АКПП
-
Погане антикорозійне покриття
-
Неекономне авто з дорогим обслуговуванням
3. Jeep Compass (2006–2010)
Цей Jeep виявився слабкою ланкою серед американських позашляховиків. Бюджетні матеріали, слабка шумоізоляція, варіатор, який ламається навіть при невеликих пробігах — усе це відлякує досвідчених водіїв.
-
Варіатор, що «вмирає» після 80–100 тис. км
-
Проблеми з електрикою
-
Висока витрата пального для своїх розмірів
4. Ford Kuga I (2008–2012)
Має привабливий вигляд і гарну динаміку, але страждає на хронічні проблеми з електронікою. Також у дизельних версіях часто «помирають» турбіни та паливні насоси.
-
Проблемна електрика, блоки управління
-
Ризик дорогого ремонту турбіни
-
Погано переносить неякісне пальне
5. Dacia Duster перших років (2010–2013)
Попри загальну надійність новіших версій, перші Duster мали цілу низку проблем. Корозія кузова, слабка шумоізоляція, часті проблеми з електрикою та елементами трансмісії (у повнопривідних версіях) — не те, що хочеться бачити у щоденному авто.
-
Гниють арки та пороги
-
Часті збої в роботі повного приводу
-
Неякісне ЛКП
Висновок
Перед купівлею вживаного кросовера важливо не лише дивитися на ціну чи пробіг, а й знати слабкі сторони конкретної моделі. Деякі авто можуть виглядати привабливо, але потім витягнути з кишені значно більше, ніж нове авто з салону.
Рекомендація від “Твоя МАШИНА”: перевіряйте авто по VIN-коду, звертайтеся до перевірених СТО для діагностики перед купівлею і не довіряйте лише красивим фото в оголошеннях.