ТОП-5 найпроблемніших вживаних кросоверів, які краще оминути, щоб не жити на СТО

Вживаний кросовер — це можливість зекономити, але іноді така економія обертається безкінечними візитами на СТО та витраченими тисячами гривень. Деякі авто хоч і виглядають привабливо зовні, насправді виявляються справжнім «головним болем» для власників.

Редакція Твоя МАШИНА зібрала рейтинг найпроблемніших кросоверів, які краще оминути, якщо не хочете витратити більше, ніж планували.

1. Nissan X-Trail T31 (2007–2014) з варіатором

На перший погляд — надійний японський кросовер. Але все псує варіатор Jatco. Після 100–120 тис. км він починає буксувати, смикатися або зовсім виходити з ладу. Ремонт — від 40 000 грн, і це ще дешево.

  • Проблеми з варіатором CVT

  • Дорогі запчастини на підвіску

  • Часто гниють арки та днище

2. Chevrolet Captiva (2007–2014)

Виглядає масивно, недорого коштує на вторинному ринку, але має купу слабких місць. Турбодизелі «їдять» масло, коробка-автомат працює нестабільно, а підвіска «втомлюється» вже після 50 тис. км.

  • Часті поломки двигуна і АКПП

  • Погане антикорозійне покриття

  • Неекономне авто з дорогим обслуговуванням

3. Jeep Compass (2006–2010)

Цей Jeep виявився слабкою ланкою серед американських позашляховиків. Бюджетні матеріали, слабка шумоізоляція, варіатор, який ламається навіть при невеликих пробігах — усе це відлякує досвідчених водіїв.

  • Варіатор, що «вмирає» після 80–100 тис. км

  • Проблеми з електрикою

  • Висока витрата пального для своїх розмірів

4. Ford Kuga I (2008–2012)

Має привабливий вигляд і гарну динаміку, але страждає на хронічні проблеми з електронікою. Також у дизельних версіях часто «помирають» турбіни та паливні насоси.

  • Проблемна електрика, блоки управління

  • Ризик дорогого ремонту турбіни

  • Погано переносить неякісне пальне

5. Dacia Duster перших років (2010–2013)

Попри загальну надійність новіших версій, перші Duster мали цілу низку проблем. Корозія кузова, слабка шумоізоляція, часті проблеми з електрикою та елементами трансмісії (у повнопривідних версіях) — не те, що хочеться бачити у щоденному авто.

  • Гниють арки та пороги

  • Часті збої в роботі повного приводу

  • Неякісне ЛКП

Висновок

Перед купівлею вживаного кросовера важливо не лише дивитися на ціну чи пробіг, а й знати слабкі сторони конкретної моделі. Деякі авто можуть виглядати привабливо, але потім витягнути з кишені значно більше, ніж нове авто з салону.

Рекомендація від “Твоя МАШИНА”: перевіряйте авто по VIN-коду, звертайтеся до перевірених СТО для діагностики перед купівлею і не довіряйте лише красивим фото в оголошеннях.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти