Експерт виявив найменш надійні двигуни Hyundai Tucson і Kia Sportage

Корейські кросовери традиційно приваблюють покупців доступністю та багатою комплектацією. Однак із ростом пробігу деякі з них можуть підносити неприємні технічні сюрпризи, пишуть в wheel-news.com.
Найбільш проблемні агрегати
За словами фахівця, до групи ризику належать 2-літрові двигуни серії Theta (з випуску від 2005 року) та агрегати Nu (з 2010-го). В обох типів моторів часто з’являються задири в циліндрах, що вимагає капітального ремонту. Натомість менш вибагливі 1.6-літрові Gamma I та 2.4-літрові версії, хоча й у них іноді виникають проблеми з шатунними вкладишами.
Турбомотори під особливим наглядом
Також фахівці відзначають слабкі місця 1.6-літрових турбованих двигунів, які комплектували третє покоління Hyundai Tucson, четверте покоління Kia Sportage та Kia Seltos. У цих силових установках можуть виходити з ладу компоненти газорозподільного механізму, а в трансмісії – зчеплення та маховик.
Дрібниці, що приносять клопіт: електроніка
Окрім механічних несправностей, власники стикаються з перебоями електронних систем: від сенсорних дисплеїв до електропідсилювача керма та ассистентів водіння. Усунення таких поломок теж може виявитися витратним.
Перш ніж купувати вживаний Hyundai Tucson чи Kia Sportage, радимо уважно перевірити історію обслуговування та стан саме тих двигунів, які мають найгіршу репутацію.