Кому з водіїв не можна заправляти своє авто бензином А-92: відповідь моториста

З переходом водіїв на бензин А-92 через його нижчу ціну, в українських майстернях стає гарячіше. Слюсарі вже добре знають, чим це закінчується. Особливо, якщо мова про нові мотори. Як пояснив виданню “Твоя МАШИНА” Юрій, моторист із Дніпра, який вже 9 років працює з бензиновими агрегатами, сучасні двигуни дешевший бензин можуть не просто «не тягнути», а мати справу з детонацією – мікровибухами, що б’ють по клапанах і поршнях.

«Мене привозили хлопці з новими кросоверами, у яких ще навіть гарантія не скінчилась. Усі – після кількох баків А-92. Компенсували вигоду ремонтом на десятки тисяч», – каже він.

Детонація виникає через те, що бензин із нижчим октановим числом займається не в той момент, коли потрібно. Електроніка намагається виправити ситуацію, але межі компенсації не безкінечні. Запалювання підлаштовується, та це коштує динаміки і споживання – витрата зростає на 5–7%, підкреслює експерт.

Проблема ще й у тому, що багато водіїв орієнтуються лише на цінник, не заглядаючи в інструкцію. А там усе чітко прописано – бензин марки не нижче А-95. Якщо виробник не вказав допустимість А-92, то економія – ризикована гра.

«Це як годувати спортивного коня сіном з бур’янами. Пару днів пробіжить, а потім ноги підкосяться», – порівнює експерт.

Ремонт головки блока, заміна клапанів чи поршнів – це десятки тисяч гривень. У той час як економія з повного бака складає максимум кілька сотень. Тож поки ціна на пальне кусається, краще не економити на тому, що може зламати двигун.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти