З якими несправностями водіям заборонено сідати за кермо: платиш штраф або сідаєш у кювет

У сервісах по всій країні не раз бачили водіїв, які приїжджають… на буксирі. Не тому, що десь заглухли, бо машина «ще їхала». Однак є перелік несправностей, із якими рушати з місця – прямий шлях до штрафу, ДТП або ще гірше. “Твоя МАШИНА” нагадує про випадки, коли експлуатація транспортного засобу прямо заборонена ПДР. І не дарма.

Майстер Олексій із СТО у Черкасах розповів, що найбільше проблем виникає з гальмами. «Приїжджав чоловік, у якого текла гальмівна рідина. Їхав із села в місто, бо думав, що якось доїде. Добре, що не влетів у когось на перехресті», – каже він.

Гальмівна система – перше, що не терпить компромісів. Навіть незначний люфт у педалі або сторонній звук – привід одразу зупинитися.

Друге – кермо. Якщо його «веде» або воно підклинює, то на трасі це може закінчитися виїздом на зустрічну. Водій із такими симптомами не контролює машину на поворотах.

Далі – світло. Уночі або під дощем фара чи поворотник, що не працює, означає, що вас можуть просто не побачити. Особливо це небезпечно в селі чи на неосвітлених ділянках.

Ще одна річ – двірник з боку водія. У дощ без нього лобове скло перетворюється на молоко. Видимість падає, як камінь. Не бачиш – не керуй.

І нарешті – зчіпний пристрій. Якщо везеш причіп, але фіксація «гуляє» або ланцюги порвані, це вже загроза іншим.

В усіх випадках заборона чітко зафіксована в ПДР, відповідальність за порушення вимог несе водій. І не тільки перед поліцією, а перед тими, хто їде поруч. Якщо порушите, отримаєте не лише штраф, а й, вірогідно, евакуацію на штрафмайданчик.

Раніше ми писали, кому влітку заборонено вмикати кондиціонер у машині. Іноді здається, що без кліматичної установки їхати просто неможливо. Однак є випадки, коли кращ утриматись від її використання.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти