Перегрів двигуна в спеку: п’ять речей, які водій має перевірити, щоб цьому запобігти
Коли стовпчик термометра забігає за 30 градусів, як зараз в Україні, машини перегріваються частіше, ніж здається. Особливо старші. Проблема не завжди в тому, що мало охолоджуючої рідини. Причини можуть бути простішими – і саме їх водії найчастіше ігнорують. Експерти видання Express назвали п’ять важливих речей, які водії мають перевірти під час спеки в своєму авто.
Перше – це кришка радіатора. Тріщина в ущільнювачі – і весь тиск зникає. Охолоджувач закипає швидше. Кришка коштує копійки, а наслідки – тисячі. Перед поїздкою достатньо відкрити її на холодному моторі й глянути на гумовий обід. Якщо він розсипається або потріскався – міняй одразу.
Друга річ – чистота решітки радіатора. Муха, пил і навіть сухе листя збираються між пластинами. Якщо не чистити, повітря проходить гірше – температура росте. Автомеханіки радять використовувати м’яку щітку та воду без тиску.

Ще один частий винуватець – помпа. Особливо в спеку. Коли зношуються підшипники, чути характерний писк або скрегіт спереду двигуна. Це ознака, що помпу варто показати фахівцю. І чим швидше – тим краще.
Паливний бак не варто тримати майже порожнім. У бензонасоса, особливо у старих моделей, охолодження відбувається через саму паливну рідину. Якщо її мало – насос перегрівається.
Останній пункт – термостат. Якщо застряг у закритому положенні, мотор перегріється за лічені хвилини. Пристрій має відкриватися, коли двигун прогріється. Якщо цього не сталося – температура стрибає з нуля до максимуму майже миттєво. Тут краще одразу зупинитися та викликати допомогу.
Обговорити цю тему в Facebook