Як зменшити знос гальмівних колодок: поради, які справді працюють

Багато водіїв навіть не здогадуються, що самі вкорочують ресурс гальмівних колодок. А потім дивуються: наче нещодавно міняли, а сервіс уже махає рахунком. Журналісти У матеріалі SlashGear зібрали дієві способи, як зберегти колодки в доброму стані довше. Частину з них підтверджують і українські фахівці.

Механік зі Львова Володимир, який працює в майстерні понад 20 років, каже: «Більшість клієнтів приїжджають із проблемами, яких можна було б уникнути. Наприклад, постійно тримають ногу на гальмі або не звертають уваги на сторонні звуки».

Найперше, як пишуть америкнські фахівці – не варто «висіти» на педалі. Навіть легкий дотик створює тертя. Авто гальмує, колодки зношуються, а ззаду водії плутаються через постійно увімкнене стоп-світло.

Ще одна типова звичка – гальмувати в останній момент. Їдеш до світлофора, жмеш на газ до останнього, а потім різко гальмуєш. Так колодки перегріваються, поверхня стає слизькою. І вже не гальмуєш, а ковзаєш.

Безпечна дистанція – не просто формальність. Якщо перед вами водій із телефоном у руці, краще мати запас. Дві-три секунди відстані – і вам не доведеться жати гальма до підлоги.

Серед неочевидного – навантаження в багажнику. Чим важче авто, тим сильніше доводиться гальмувати. Доки тягнете за собою ящик інструментів чи мішок картоплі, гальмівна система працює на знос.

Після інтенсивного гальмування не треба одразу ставити авто «на ручник». Розігріті колодки й диск можуть «залипнути», а потім викривити метал.

Також важливо не забувати про технічну частину. Міняти тільки колодки, ігноруючи стан дисків і супортів, – гроші на вітер. Погано пригнані елементи стирають нові колодки швидше, ніж здається.

Ну і рідина. Багато хто не зливав гальмівну рідину роками. А вона з часом вбирає вологу, втрачає властивості. Це збільшує навантаження на систему і пришвидшує знос.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти