ТОП-5 літніх помилок водіїв, що вбивають автомобільні шини

Коли асфальт гарячий, а авто завантажене під дах, шини працюють на межі, нагадує «Автопілот». Та не всі водії це розуміють. Експерти наводять ТОП-5 поширених помилок, що вбивають гуму.

Перше, що псує гуму – невірний тиск. Якщо колесо спущене, боковини перегинаються, каркас гріється, а гума зсередини «вариться». Якщо ж закачати більше, ніж треба – центр протектора стирається швидше, а сама шина стає дубовою. І тоді будь-яка яма – лотерея.

Друга проблема – перевантаження. Сезон поїздок на море чи дачу часто закінчується зношеними покришками. Перевищення навантаження б’є по структурі шини, та ще й робить машину менш слухняною. У спеку це загрожує перегрівом і розривами.

Третє – манера їзди. Пробуксовки, різкі гальмування, атака поворотів у стилі ралі – усе це стирає протектор, ніби він із пластиліну. «Гума стає м’якшою, коли спека, і стирається в рази швидше», – пояснює Володимир Михайлов, шиномонтажник з Харкова з 12-річним досвідом.

Четверта причина – зберігання. Хто залишає шини під сонцем або в сирому гаражі – викидає гроші. Озон і ультрафіолет руйнують гуму. Вона тріскається, стає ламкою, навіть якщо протектор глибокий.

І останнє – нехтування розвалом і балансуванням. Влетів у яму – перевір геометрію. Інакше протектор зітреться з одного боку.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти