Зекономите хвилину, але розоритесь на ремонті: чому на авто не можна їздити через глибокі калюжі

Літо в Україні – це не лише спека, а й раптові зливи. Іноді з таким дощем, що асфальт під колесами перетворюється на ріку. Водії зупиняються, вагаються… А дехто тисне на газ і влітає у воду. А потім – на евакуатор. І добре, якщо не в реанімацію. Видання SlashGear пояснює, чому не варто їздити через глибокі калюжі на своїй автівці.

Потрапляння води в мотор через повітряний фільтр може закінчитись гідроударом, кажть експерти. Двигун просто клинить. Ремонт може коштувати як половина авто чи навіть більше.

Та мотор – не єдине, що може постраждати. Волога проникає у проводку, викликає короткі замикання. У електрокарах ризики ще серйозніші – вода добирається до батареї. І хоча захист є, але після глибокої калюжі вже наступного дня може відмовити клімат-контроль чи підсвітка салону.

Ще одна небезпека – салон. Якщо вода пройде через двері, мокрі сидіння та килимки почнуть гнити. Запах тхне тижнями. І це ще не найгірше.

На слизькому дні навіть повний привід не врятує. Вода всього 30 см може зрушити легковик. 60 см – і попливе навіть позашляховик. Американська нацслужба погоди підрахувала: понад 50% смертей під час паводків стаються у машинах. Причина – самовпевненість.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти