800 тисяч гривень за заміну мастила: ТОП-4 автівки з найдорожчим обслуговуванням у світі

Звичайна заміна мастила в седані обходиться від кількасот гривень до декількох тисяч. Навіть синтетика рідко перевищує 5 тисяч. Але все ламається, коли йдеться про справжніх монстрів на колесах. У деяких випадках мастило коштує, як нова автівка. Видання SlashGear звернуло увагу на 4 авто, де рахунок за обслуговування змушує клієнтів нервово сміятися.

Lamborghini Aventador

Міняти мастило в цьому купе – не про економію. Навіть Gallardo потребує від 21 до 29 тисяч гривень за сервіс. А от Aventador стартує з 42 тисяч. І це – лише мастило. Повне ТО тягне на 210 тисяч гривень, а комплект шин – ще на 84 тисячі. І це без витрат на пальне – у рік вийде до 272 тисяч гривень. Проїхав мало? Це нікого не хвилює – платити доведеться все одно.

Ferrari Enzo

Тут не допоможе навіть благословення Ватикану – Enzo, переданий Папі Римському, обійшовся новому власнику у 253 мільйони гривень. А от звичайна заміна мастила в цьому суперкарі коштує близько 59 тисяч гривень. Технічний огляд – ще 376 тисяч. Гальма – 1,7 мільйона. Зчеплення – 251 тисяча. Усе це – заради можливості розганятись до сотні за 3,65 секунди.

McLaren F1

Цей легендарний суперкар з 90-х потребує не лише обережної їзди, а й дуже товстого гаманця. Рутинна заміна мастила – 334 тисячі гривень. Щорічні витрати – приблизно 1,25 мільйона. Пошкоджене колесо? Готуйте 251 тисячу, бо компанія наполягає замінити пару на осі.

Bugatti Veyron

Рекордсмен не лише за швидкістю (до 431 км/год), а й за вартістю сервісу. Щоб злити мастило з 16 літрів синтетики, потрібно зняти частину днища, задню палубу і крила. А потім усе зібрати назад. Тривалість – понад добу. Ціна – до 837 тисяч гривень. Це найдорожча заміна мастила серед серійних авто.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти