П’ять помилок з «механікою», які вбивають коробку раніше строку
Досвідчені механіки попереджають, що більшість несправностей Ммеханічної трнасмісії в автомобілі так чи інакше пов’язано з помилками експлуатації. Слюсар СТО з Києва в коментарі для видання «Твоя МАШИНА» розхказав про шкідливі звички водіїв, які здаються безпечними.
Найпоширеніша помилка – тримати ліву ногу на педалі зчеплення. Начебто нічого страшного. Але навіть легкий тиск змушує вижимний підшипник постійно працювати. Це зменшує його ресурс і прискорює ремонт. А це – щонайменше 8 000 гривень тільки за саму роботу.
Друга шкідлива звичка – рука на важелі. Просто поклали, їдете собі. А синхронізатори в цей час отримують мікронавантаження. Поступово це перетворюється на знос. У підсумку – проблеми з перемиканням. Як каже Шевчук, потім власник ще дивується, чому коробка «вилітає» на третій.

Третя типова помилка – різкі перемикання та «кидання» зчеплення. Мовляв, авто ж має тягнути! Але така манера доречна хіба що на треку. У місті вона лише шкодить. Навантаження на шестерні, вібрації, ударні навантаження. Як результат – ремонт КПП або заміна зчеплення до 100 000 км пробігу.
Четверта – невдалий вибір передачі. Деякі водії стартують з другої. Або вмикають третю на 20 км/год. Наслідок – навантаження і на трансмісію, і на двигун. Оптимальна логіка проста – переключатись при 3000–4000 об/хв. Це зменшує ризик пробуксовки та ривків.
П’ята помилка – ігнорування обслуговування. Механіка теж потребує заміни мастила. Рекомендовано міняти кожні 60–100 тисяч км. А ще краще – не залишати авто на передачі. Навіть на рівній поверхні. Інакше трансмісія тримає навантаження. Та ще й дистанційний запуск не спрацює.
Обговорити цю тему в Facebook