ТОП-5 дизельних авто, що без проблем проїдуть пів мільйона кілометрів

У дизелів – своя аудиторія. Хтось не переносить гул, хтось не вірить у надійність. Але є машини, які ламають стереотипи. І ходять, як годинник. Навіть коли одометр давно перетнув 500 000. Видання SUV News виділяє п’ятірку таких машин.

Mercedes-Benz E-Class W124
Двигуни OM602 і OM603, 1984–1996 рр.

Машину прозвали «цеглиною» – не дарма. Атмосферні дизелі, без складної електроніки, ходять мільйон. Навіть без капремонту. Головне – регулярна заміна мастила. І нормальне пальне.

Volkswagen Passat B5/B6 1.9 TDI
1996–2010 рр.

Двигун ALH – легенда серед сервісменів. Тягне 600 000+, не вимогливий до солярки, «їсть» 5 літрів на 100 км. Секрет? Не знущатися на холодному моторі й вчасно міняти фільтри.

Toyota Land Cruiser 100/200 4.2 D / 4.5 D-4D
1998–2021 рр.

Ці джипи створювали не для асфальту. На них їздять у пустелях і горах. У Кенії ними доставляють вакцину в джунглі – із пробігом 800 000+. Мотори – прості й ремонтопридатні. Якщо знайдете такий з історією обслуговування – беріть.

Volvo XC70 / XC90 2.4 D5
2001–2015 рр.

Шведський дизель D5 тримає удар. Тиха робота, тяга знизу, не боїться пробок. Б/в XC70 на ринку зазвичай мають 300–400 тисяч пробігу – й усе ще на ходу. Але треба стежити за сажовим фільтром і турбіною. Інакше – витрати.

BMW 3-Series E46 / E90 2.0d / 3.0d
1998–2013 рр.

Не тільки драйв, а й ресурс. M47 і M57 при догляді долають пів мільйона. Головне – лити мастило через 8 тисяч. І не економити на паливі. І машина дихає.

Перед покупкою вживаного дизеля: подивіться, як працює турбіна, у якому стані паливна. Попросіть скан. Навіть найдовговічніший мотор не витягне, якщо за ним не доглядали.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти