Шишка на шині: чому з’являється і чому ремонтувати вже пізно

Якщо на боковині колеса виросла пухлина – не тягніть. Це не дрібна вада, а сигнал про глибоке пошкодження. Розрив внутрішніх шарів, вихід повітря і напруга зсередини – ось що створює цю «шишку». Вона може триматись тиждень, а може лопнути за годину, попереджає SlashGear.

Експерти пояснюють, що йдеться про результат удару. Яма, бордюр або уламки на дорозі деформують внутрішню структуру. Волокна рвуться, повітря проривається в зовнішній шар. Це вже не гума  – це бомба з годинниковим механізмом.

Пошкодження відбувається глибше, ніж у разі звичайного проколу. Якщо цвях у протекторі ще можна залатати, то розшарування боковини не піддається ремонту. Жоден шиномонтаж не візьметься це виправляти – і недарма. Фахівці одностайні: така шина вже не тримає форму і тиск, а отже, несе ризик вибуху.

Навіть якщо випуклість невелика, ризик не зникає. Заміна – єдиний шлях. Якщо запаска є – ставте її. Якщо ні – викликайте евакуатор. Не чекайте, поки вибух трапиться на трасі.

Щоб не доводити ситуацію до краю, варто дотримуватись кількох звичних правил.

По-перше, перевіряйте тиск у шинах. Перекачані колеса стають жорсткими, недокачані – надто м’якими. І в тому, й в іншому випадку зростає навантаження на боковину. Раз на місяць – мінімум. Особливо перед далекою поїздкою.

По-друге, уважно їздьте. Уникайте ям, пригальмовуйте перед «лежачими», не тисніть колесом у бордюр. Це елементарно, але працює. Так само не перевантажуйте авто – це тиск на шини зверху, а не збоку, але шкоди додає.

І нарешті – не ігноруйте сигнали системи TPMS. Якщо на панелі загорівся індикатор тиску – перевіряйте негайно. Навіть одна поїздка на спущеному колесі може зруйнувати його структуру.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти