Як не наламати дров, підписуючи протокол про порушення ПДР: поради юриста водіям

Підпис водія в протоколі про порушення ПДР – не формальність. Це один з моментів, де помилка може вилізти боком. Андрій, досвідчений адвокат з Кива, який понад десять років спеціалізується на справах із патрульною поліцією, пояснив виданню «Твоя МАШИНА», на що звертати увагу перед підписом.

Найперше – не варто сперечатися на місці. Тим паче не слід виривати папери з рук поліцейського, псувати документи чи, боронь Боже, лізти в бійку. Це вже не адміністративка, а реальна перспектива сісти – і надовго.

«Навіть емоційний зрив може мати серйозні наслідки, якщо це трактують як опір законній вимозі», – попереджає юрист.

Юрист радить не втручатись у хід оформлення, але все знімати на відео. І не просто так – бувають випадки, коли протокол оформлює не той інспектор, який зафіксував порушення. Так не можна. Так само недопустимо складання двох протоколів на одне порушення.

Після отримання документа не поспішайте ставити автограф. Перевірте дату, час, ваші особисті дані. Зверніть увагу на дані інспектора – прізвище, звання, номер жетона. Якщо щось виправляли – дивіться, чи є підпис обох сторін. Якщо немає – такий протокол можна оскаржити.

«У документі мають бути чітко описані обставини. Якщо бачите щось розмите на кшталт «перешкоджав руху» – просіть конкретику. Бо в суді розмиті формулювання не працюють», – зазначає адвокат.

І головне – не відмовляйтесь підписувати. Без підпису копію вам не дадуть, а без неї – і шансів щось довести в апеляції майже немає.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти