Як швидко полагодити фари без поїздки на СТО: підказка від досвідченого механіка

З фарами не жартують. Особливо, якщо дорога – нічна. Коли світло зникає раптово, перша думка – летіти на СТО. Але іноді це зайве. Американський автомеханік Скотті Кілмер, якого в соцмережах дивляться мільйони, показав, як водій може сам усе налагодити за кілька хвилин, пише The Sun.

«У більшості випадків проблема – у запобіжнику», – каже Кілмер.

Його порада проста, але не всім знайома. Потрібно знайти блок із запобіжниками під капотом. Зазвичай він стоїть біля акумулятора. Знімаєте кришку, дивитеся на схему – шукаєте напис «headlights» або піктограму фар. Далі справа техніки: старий запобіжник витягуєте, новий ставите. І все.

Деякі моделі мають запасні елементи прямо в блоці – зручно, якщо немає часу їхати в магазин. Один український водій, якого ми опитали, каже, що вперше скористався цією порадою після довгого шляху трасою Київ–Чоп.

«Було темно, сервісів поблизу не було.  Думав – все. Аж раптом згадав про запобіжник – фара запрацювала за хвилину», – розповідає киянин Віталій, власник Opel Zafira.

Але якщо запобіжник знову летить – це вже сигнал тривожний. Тут може бути коротке замикання, і без діагностики не обійтись.

«Якщо новий запобіжник згорає одразу – шукати причину треба глибше. Це вже робота фахівця», – пояснює Андрій, електрик СТО з Харкова, який понад 15 років працює з електросистемами авто.

У сухому підсумку: хвилина часу, 5–10 гривень і базове розуміння – і можна зекономити годину життя і 500 гривень за послуги механіка. І головне – знову бачити дорогу.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти