«Чорна смерть» двигуна: як вона виникає і чим може закінчитись

Спокійна їзда, короткі поїздки містом і вічне «від хати до магазину» можуть бути шкідливими не гірше, ніж брудне масло. Саме такий стиль за кермом відкриває двері до так званої «чорної смерті» двигуна – явища, яке може обернутись серйозною поломкою, пише Mirror.

Механіки кажуть просто: вуглецеві відкладення – ось що душить мотор ізсередини. Вони з’являються тоді, коли двигун постійно працює на низьких обертах і не встигає прогрітись. Це типово для водіїв, які їздять переважно на невеликі відстані.

Інженер Станіслав, який понад 15 років працює у сфері ремонту ДВЗ, пояснює:

«Поки мотор не виходить хоча б на середні оберти, паливо не допалюється повністю. Сажа осідає на клапанах і стінках циліндрів. Через рік такого режиму – маємо суцільний шар нагару».

Симптоми проблеми теж помітні. Один з них – біла піна під кришкою маслозаливної горловини. Це не масло – це вода. Волога накопичується в оливі через короткі поїздки, і не встигає випаруватись. Таку річ бачать у майстернях часто. Але не всі власники розуміють, чим вона загрожує.

Експерти пояснюють, що найгірший сценарій – заклинення двигуна. Тоді ремонт обійдеться у кілька тисяч доларів, а в деяких випадках – дешевше купити інший мотор».

Але найцікавіше – як цього уникнути. І відповідь не в сервісі. А в звичайній трасі. Виїзд на автостраду щонайменше раз на тиждень – спосіб «вимести» сажу з системи. Якщо їхати з постійною швидкістю хоча б 45 хвилин, двигун прогрівається достатньо, щоб випалити відкладення і випарувати конденсат.

Фахівці радять: не дайте мотору закиснути. Навіть нові авто з турбінами потребують інколи «продувки». І це не жарти. Один годинний виїзд трасою може заощадити тисячі гривень – і нерви.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти