Не робіть цього: 5 помилок під час зарядки телефону в машині, які вилізуть вам боком

Зарядити смартфон у дорозі – дрібниця, з якою щодня стикається майже кожен водій. Але навіть така звична дія може закінчитися проблемами з автоелектрикою чи самим телефоном. Автоелектрик Роман із Чернігова у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже: до нього не раз зверталися з «підгорілою» проводкою після невдалого заряджання. Найчастіше причина – банальні помилки.

Перше, на що варто зважати – запуск двигуна. Саме в цей момент відбувається стрибок напруги. Якщо зарядка вже під’єднана, мікросхеми телефону можуть згоріти.

«Запускаєш авто – зарядка має бути не під’єднана. Зачекав 10–15 секунд – тоді вже вмикай», – каже Білоус.

Друга поширена помилка – залишати зарядку у прикурювачі після того, як заглушили двигун. Навіть коли авто стоїть без руху, зарядний пристрій «тягне» струм. Водії думають, що то дрібниця, але якщо машина простоїть пару днів – зранку може не завестися.

Ще один критичний момент – якість кабелів. На ринку повно підробок без жодних сертифікатів. Дешеві зарядки – це лотерея. Краще заплатити трохи більше, ніж потім ремонтувати блок управління машиною.

Четверта річ – одночасне заряджання і використання ресурсомістких додатків. Навігатори, відео, мобільний інтернет – усе це навантажує акумулятор. Зарядка йде повільно, система гріється. Якщо вже заряджаєте, краще вимкнути непотрібне або увімкнути режим польоту.

І наостанок – ніколи не залишайте зарядку в авто на ніч. Особливо влітку. При перегріванні дешева електроніка може розплавитися чи навіть спричинити загоряння. Такі випадки фіксувалися неодноразово, зокрема в сервісних центрах Києва.

Здавалося б, дрібниця – а проблем може призвести до витрат на тисячу гривень і більше. Якщо хочете уникнути зайвих витрат – не нехтуйте елементарною обережністю.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти