Що треба зробити з авто після 100 000 км пробігу – 5 процедур, які не можна відкладати

Перші 100 тисяч кілометрів – не просто цифра. Це межа, після якої машина вже точно не нова. У ній усе ще працює, але вже не з тією свіжістю, як на початку. Тож і підхід до техобслуговування має змінюватися, пише Motorbiscuit.

Американський автомеханік Енді Мейсон із Сент-Луїса, який працює з легковиками понад 20 років, каже, що обслуговування автомобіля часто влітає в копійочку саме через те, що раніше ігнорувалися планові процедури. Він нзвав п’ять речей не варто відкладати.

1. Ремені

Поліклиновий і ремінь ГРМ – це не просто стрічки з гуми. Вони відповідають за роботу генератора, помпи, розподіл газів у двигуні. Якщо один із них порветься на трасі, можете залишитися без двигуна. Енді радить не тягнути: «Після сотки краще міняти навіть профілактично. Тим паче, якщо не знаєш, коли це робили до тебе».

2. Свічки

Невпевнений, коли їх ставили востаннє? Міняй. Вартість нових свічок – дрібниця порівняно з наслідками збоїв у роботі запалювання. До того ж, двигун краще тягне, менше «троїть», споживає менше пального.

3. Охолоджувальна система

Злиття старого антифризу – це лише половина справи. Фахівці радять промити систему спеціальною рідиною, яка виведе накип, залишки бруду та іржі. Це зменшує ризик перегріву влітку.

4. Гальмівна рідина

З часом вона набирає вологу. А це означає – довший гальмівний шлях, ризик відмови в критичний момент. Міняти раз на кілька років – це правило, а не опція.

5. Мастило в диференціалі

Про нього найчастіше забувають. А дарма. Особливо в авто з повним приводом або заднім мостом. Без оновлення мастила там усе зношується швидше, ніж здається. Робота сама по собі недорога – до 2000 грн. А ремонт – уже десятки.

Усі ці процедури вартують значно менше, ніж ремонт того, що може вийти з ладу без них. А ще – це про спокій водія. І про ресурс, який ще можна витиснути з авто.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти