Купівля вживаного авто: з якими несправностями машину не варто брати за будь-яку ціну
Підтоплений салон, запах гару чи підозріло нова обшивка – усе це може бути дзвіночком для покупця. Навіть якщо машина виглядає привабливо, певні пошкодження перекреслюють будь-яку вигоду. Автомеханік Микола з Харкова, якому вже більше 15 років приганяють вживані автівки після купівлі, пояснив виданню «Твоя МАШИНА», чому б/в машина з таким минулим краще не брати навіть за низьку ціну.
Перше – вода. Якщо транспорт потрапив у повінь, її сліди можуть лишатися навіть після хімчистки. «Усі електронні блоки після затоплення фактично приречені. Усередині залишається волога, яка поступово з’їдає все», – попереджає експерт. Зовні такі машини часто маскують – ставлять нову обшивку, полірують кузов. Але запах вогкості чи плісняви залишається.
Інша небезпека – пожежа. Навіть незначне загоряння змінює властивості металу, вбиває герметики і псує електрику. Обвуглений пластик за панеллю чи запах диму в салоні – серйозна підстава замислитись. Якщо панель хоч трохи оплавлена – значить, постраждали і проводка, і електроніка.
Третій пункт – двигун. Є моделі, в яких мотор не витримує пробіг понад 200–250 тисяч км. Це можна перевірити за VIN-кодом або за історією обслуговування. Найчастіше виходить з ладу газорозподільний механізм, стираються кільця, з’являються задири. «Є двигуни з хронічними проблемами – варто вивчити конкретну модель перед покупкою», – радить фахівець.
Ще один ризик – коробка передач. У деяких машин АКПП спочатку має слабкі місця, тож після 100–150 тисяч починає сипатись. Часто їх називають необслуговуваними – і власники просто не міняють у них масло. Або міняють тоді, коли вже пізно. Ремонт автоматів недешевий, і саме в цей момент машини часто потрапляють на вторинний ринок.
Останнє – тюнінг. Якщо у двигун втручались сторонні майстри, це рідко минає без наслідків.
Обговорити цю тему в Facebook