Чому не можна заправлятьись на АЗС «на 500 гривень»: погана звичка, яка б’є по мотору

Українські водії часто обмежуються «п’ятисоткою» на заправці. Зручно, швидко, без зайвих розрахунків. Але така «економія» має свій підступ, повідомляє «Твоя МАШИНА». За словами автомеханіка Станіслава з Черкас, який працює з паливними системами понад 15 років, регулярна їзда з майже порожнім баком може закінчитись дорогим ремонтом.

Почнемо з елементарної математики. За середньої ціни бензину А-95 близько 59 гривень за літр, на 500 гривень вам відпустять трохи більше 8 літрів. Система на АЗС округлює об’єм не завжди на користь водія. Але це – лише дрібниця.

Серйозніша проблема – перегрів бензонасоса. Він працює у баку, охолоджується пальним. Коли його мало – насос перегрівається. Станіслав пояснює: «Після кількох місяців такої їзди насос починає шуміти. Потім просто стає. І новий коштує кілька тисяч гривень».

Інша проблема – конденсат. Якщо бак майже порожній, на його стінках збирається волога. Звідти – пряма дорога до корозії. Постраждати можуть не тільки форсунки, а й тонкі трубки паливної системи. А якщо у вас дизель – усе ще гірше. Повітря в системі може перегріти камеру згоряння, і тоді вже ремонт обійдеться у десятки тисяч.

Ще одна небезпека – осад на дні бака. Бруд, пил, залишки старого пального з роками накопичуються. І коли рівень палива падає до мінімуму, насос затягує все це в систему. Фільтр засмічується, а двигун «глохне».

«Мінімум – чверть бака завжди має бути повною. Не через жадібність, а через розум», – радить фахівець.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти