Не тягніть до останнього: чому небезпечно їздити з майже порожнім баком
Деякі водії свідомо відкладають поїздку на заправку. Причини знайомі – грошей мало, маршрут незручний, часу немає. Але таке «економне» ставлення до пального може вилізти боком.
Механік Скотті Кілмер, який більше 50 років лагодить авто у США, пояснює своїм фолловерам у YouTube: сучасні насоси стоять прямо в баку. Їм не все одно, скільки пального залишилось. У машин з таким розташуванням паливна система охолоджується і змащується самим пальним. Якщо його мало – насос перегрівається і швидко зношується. А якщо ще й почне засмоктувати повітря – шансів вижити в нього майже немає.
![]()
На практиці все виглядає банально: спершу авто починає «тупити» під час прискорення. Потім ви зупиняєтесь, але не рушаєте – насос сказав «прощавай». Вартість нового – від 5000 грн. У складних моделях разом із роботою – 10 000–15 000 грн.
І це не перебільшення. У київського таксиста Сергія Skoda Octavia заглухла біля ТЦ на Оболоні. У баку – майже порожньо. На СТО підтвердили: насос перегорів. Заправку він відклав «на завтра».
Кілмер радить не чекати, поки стрілка опуститься до червоної зони. Їхати на АЗС варто вже тоді, коли бачите чверть бака. Це проста дія, яка збереже вам час, гроші та нерви.
Обговорити цю тему в Facebook