Двигун на смітник через жадібність ціною у 200 гривень: яка маленька дрібниця ламає всю машину
П’ятнадцятирічна Elantra заїхала в сервіс із «легким троїнням». Власник, підприємець із Вишгорода, не ховав роздратування. «Зранку не заводиться, їде – як гнила картопля. Може, свічки?» – запитав майстра. Але майстер тільки посміхнувся. «Ти фільтр міняв? Який? Паливний». Цей діалог виданню «Твоя МАШИНА» переповів Сергій, менеджер одного київського СТО, додавши, що така ситуація – далеко не рідкість.
Як каже наш співрозмовник: «Те, що забувають міняти – вбиває швидше, ніж те, що ламається». За його словами, брудний паливний фільтр душить мотор, наче подушка. Бензин не доходить. Тиск падає. Форсунки плюють, а не розпилюють. Насос гріється і може вмерти просто в дорозі.
Ціна питання – 200–300 гривень за фільтр. Але якщо затягнути, рахунок сягне 50, а то й 120 тисяч. Заміна форсунок, очищення паливної системи, новий насос – це лише початок. У гіршому випадку – задир циліндрів або прогар клапанів. Тоді мотор треба знімати і капіталити.
«У дизелів ще гірше. Там бруд – це смерть», – додає Сергій. Йдеться не про теоретичні страшилки. Така дрібниця знищила не один мотор. Один з клієнтів втратив двигун на Toyota Corolla через фільтр, який «іще не був зовсім чорний».
Фільтр збирає сміття. Бензин у нас часто з домішками. Навіть на брендових АЗС. Достатньо кількох баків неякісного пального – і весь бруд пішов у рейку. А далі – у серце мотора. І вже не до економії.
Фахівці радять міняти фільтр кожні 20–30 тисяч кілометрів. У місті – частіше. У старих авто – обов’язково. І головне – не чекати, поки мотор “захлинається”.
Обговорити цю тему в Facebook