Яка одна ознака попереджає про необхідність заміни гальмівних колодок в автомобілі
Їдете містом. Гальмуєте перед світлофором. І тут – пронизливий скрип. Ніби хтось шкребе металом по склу. Це не просто звук. Це попередження. Так гальмівна колодка каже: я стерлася. «Твоя МАШИНА» спитала у експертів, як і коли треба міняти цей елемент, щоб не довести до біди.
На вигляд усе наче нормально. Але подивіться уважніше через спиці колеса. Якщо фрикційний шар тонший за сірник – час їхати в сервіс. Залишилося 2 мм або менше? Далі буде гірше.
Автомеханік із Вінниці Юрій каже:
«Щойно колодка стирається до металу, починає шкодити диску. А це вже інший цінник – у кілька разів більший».
За його словами, один диск на іномарку коштує від 2500 грн. А заміна – ще плюс.
Та не тільки звук може видати проблему. Машина почала гальмувати повільніше? Педаль м’яка, а сам процес відчувається не таким чітким? Можливо, ви вже в зоні ризику.
Ще одна підказка – вібрація. Руки на кермі відчувають її першими. Особливо при різкому натисканні на гальма. Усе це – не просто нюанси, а сигнал, що з колодками щось не те.
У новіших авто встановлюють металеві індикатори зносу. Вони спеціально скрегочуть, коли накладка стирається. Це зроблено, щоб водій не проґавив момент.
Гальма не прощають ігор. Хто зекономив на колодках, часто платить у рази більше за нові диски. А дехто – ще й за евакуатор, ремонт та лікування травм.
Обговорити цю тему в Facebook