Після якого віку треба продавати автомобіль: дослідження визначило оптимальний варіант
Коли машина стає старшою за 13 років, власник дедалі частіше стикається з ремонтом. Як пише AutoSwiat, про це свідчать дані компанії GetHelp, що проаналізувала понад 4 тисячі автосалонів і комісів. Цифри показали чітку межу, після якої ризик поломок різко стрибає вгору.
До шести років поламатися може кожне четверте авто. У діапазоні 7–9 років показник піднімається до третини. У десяти-двенадцятирічних машин шанс на серйозну несправність сягає майже 36 відсотків. Та коли автомобіль перевалює за 13 років, він стає справжнім кандидатом на регулярний сервіс – ймовірність поломки стрибає до 43,6 відсотка. Якщо ж мова про машини віком 16–20 років, то вже шість із десяти власників стикнуться з дорогими ремонтами.
Подібна картина спостерігається і з пробігом. До 100 тисяч кілометрів ризик поломки невисокий – 21,5 відсотка. Далі цифри ростуть: після 150 тисяч – вже понад 30 відсотків, а перехід через позначку 200 тисяч кілометрів означає різкий стрибок до 37,5 відсотка. Коли ж одометр показує понад 300 тисяч, понад половина таких авто має серйозні несправності.
В українських умовах ситуація виглядає ще гостріше. Багато автівок ввозяться вже з пробігом у 200 тисяч і більше. СТО Києва та Львова кажуть, що середній рахунок за ремонт двигуна чи коробки старих машин сягає від 60 до 120 тисяч гривень. Часто це перевищує ринкову ціну самого автомобіля.
Аналітики радять власникам не тягнути до моменту, коли машина перетворюється на «чорну діру» для грошей. Після 13 років і пробігу понад 200 тисяч кілометрів варто серйозно думати про продаж. Інакше кожен сезон може обернутися непередбаченими витратами, що з’їдають сімейний бюджет.
Обговорити цю тему в Facebook