Чому не можна міняти моторне мастило раз на 15 тисяч км: це може вбити ваш двигун

Виробники авто часто пишуть у сервісній книжці: міняти масло треба кожні 15–20 тисяч кілометрів. На практиці такі інтервали стають пасткою для багатьох українських водіїв. І справа не в тому, що інженери помиляються – вони рахують строк служби мотора за ідеальних умов, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Володимир, механік київського сервісу з десятьма роками стажу пояснює:

«На наших дорогах двигун працює у стресі. Постійні затори, ривки на світлофорах, ями і пил. Масло швидко темніє, втрачає мастильні властивості. Чекати до 15 тисяч – прямий шлях до зносу поршнів і турбіни»

У Європі траса рівна, клімат м’який, рух спокійний. Там інтервали у 15 тисяч кілометрів справді працюють. В Україні ж моторне масло відпрацьовує свій ресурс удвічі швидше. Експерти радять міняти його кожні 7–10 тисяч км.

Кирило, інженер-технолог з Харкова додає:

«Якість пального теж б’є по мотору. Навіть незначна домішка сірки чи води у бензині різко знижує ресурс. Тому масло треба оновлювати частіше, щоб виводити продукти згоряння»

Ще одна проблема – сумнівні майстерні. Коли механіки ллють дешевий сурогат або недокручують фільтр, навіть новий мотор довго не витримає. Автовласники з регіонів часто стикаються з цим, бо кваліфікованих фахівців бракує.

Поради для водіїв

  • Міняйте масло через 7–10 тис. км.
  • Слідкуйте, щоб мастило було якісним і підходило саме вашому двигуну.
  • Заправляйтеся тільки на перевірених АЗС.
  • Обслуговуйте авто в сервісах із доброю репутацією.

Мотор – найдорожча частина машини. Тому економія на мастилі обертається витратами у сотні тисяч гривень на ремонт.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти