Механік назвав одну кнопку в авто, яка дає приріст потужності, але «вбиває» мотор

Багато водіїв на трасі стикаються з однією проблемою – бракує тяги для швидкого обгону. У японських авто, зокрема Toyota Camry чи Lexus RX, передбачена функція, яка може виручити. Йдеться про кнопку «ECT PWR» – Electronic Controlled Transmission Power. Вона стоїть поруч із селектором автомата або на консолі біля бардачка.

Коли водій активує режим, коробка переходить на інший алгоритм: передачі тримає довше, мотор розкручується до вищих обертів. У результаті авто різко додає в динаміці, що особливо помітно при підйомах у Карпатах або під час буксирування причепа. На панелі приладів при цьому загоряється зелений індикатор.

Американський автомеханік Скотті Кілмер пояснив своїм підписникам на Youtube, що ця функція створена саме для екстрених випадків, коли потрібно швидке прискорення. Він наголошує:

«Це наче тимчасовий допінг для машини. Допомагає, але якщо натискати постійно – ресурс двигуна згорає на очах»

Регулярне використання ECT PWR обертається підвищеною витратою пального і швидким зносом агрегатів. Особливо страждають мотори об’ємом 2,0–2,5 літра, які і так працюють під навантаженням. За словами інженерів сервісних центрів у Києві, після кількох років частого використання цього режиму клієнти нерідко звертаються зі скаргами на підвищений шум коробки та проблеми з паливною системою.

Тому фахівці радять сприймати кнопку ECT PWR як аварійну опцію, а не як постійний режим руху. Вона додає сил у потрібний момент, але платить за це мотор.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти