Коли мотор закипає: 6 причин, що ведуть до перегріву і ремонту на тисячі

Перегрів двигуна – проблема, яка може закінчитися серйозним ремонтом або навіть повною заміною мотора. У спеку ризик зростає, але винні не тільки погодні умови. Найчастіше причина ховається у несправностях системи охолодження, пише AMPERCAR.

Несправний вентилятор. Якщо він не запускається через згорілий запобіжник чи датчик, повітря не охолоджує радіатор. У пробці мотор нагрівається миттєво.

Зношені патрубки та хомути. Старі шланги тріскаються, і рідина просочується назовні. Антифризу стає менше, циркуляція слабшає, температура росте. Перевірка раз на сезон рятує від дорогих сюрпризів.

Заклинюючий термостат. Прилад має відкривати шлях рідині до радіатора. Коли він застрягає у закритому стані, тепло нікуди не йде. Двигун працює, як у власній пароварці.

Забитий радіатор. Комахи, пил чи листя забивають соти, і повітря не проходить. Усередині накопичується бруд, що гальмує охолодження. Раз на рік промивання допоможе уникнути перегріву.

Старий антифриз. З часом він втрачає властивості, змінює температуру кипіння, з’являються відкладення. Неякісна рідина працює гірше, ніж звичайна вода.

Малий рівень масла. Олива теж відводить тепло. Коли її бракує, тертя зростає, деталі перегріваються. Іноді навіть нова машина може закипіти, якщо власник забув перевірити щуп.

Водіям радять не ігнорувати перші ознаки – запах гару, пар з-під капота, зростання температури на панелі. Своєчасна перевірка рідини, масла та чистоти системи охолодження допомагає уникнути ситуації, коли поїздка перетворюється на дорогу пригоду з евакуатором.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти