Автомобілі-потопельники: чому їх не можна купувати та як їх відрізнити

На перший погляд уживане авто може виглядати привабливо: чистий салон, блискучий кузов, свіже оголошення. Та під красивою картинкою іноді ховається небезпека – машини, які пережили підтоплення, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Інженер-діагност Сергій, що працює у київському СТО вже 12 років, пояснює:

«Навіть якщо вода сягнула лише підлоги, пошкодження все одно серйозні. Страждає проводка, блоки керування, гальмівна система. Через пів року власник починає вкладати у ремонт десятки тисяч гривень». За його словами, відновлення електроніки після затоплення може обійтися від 50 до 120 тисяч гривень.

Найнебезпечніше, що проблеми проявляються не одразу. Продавець може встигнути висушити салон, почистити оббивку, прибрати запах. Та сліди видають себе: тьмяне світло фар з краплями конденсату, дивний запах цвілі від ременів безпеки, запотівання панелі приладів.

Юрист у сфері автоугод Максим з Кропивницького наголошує, що покупець ризикує й документально:

«У свідоцтві про реєстрацію факт затоплення не вказується. Якщо продавець приховав історію, довести обман у суді складно. Людина витрачає і гроші, і час»

Авто-«потопельник» часто стає фінансовою ямою. Навіть якщо мотор запускається, довго він не прослужить. Ремонт коробки передач після контакту з водою може коштувати 80–100 тисяч гривень, а гальмівної системи – ще близько 30 тисяч.

Єдиний захист – діагностика перед купівлею. Перевірка на СТО обійдеться у кілька тисяч гривень, але збереже бюджет. Бо одна пропущена «дрібниця» може перетворити вигідну угоду на безкінечні походи в майстерню.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти