Кросовери-мільйонники: ТОП-5 дизельних моделей, що живуть довго і без капремонту
Дизельні кросовери не здають позицій навіть у час, коли автовиробники активно вкладають у «зелені» технології. Їх купують через потужний тяговий момент і витривалість, а деякі моделі здатні працювати понад мільйон кілометрів без капремонту. На п’ять таких авто звертає увагу SUV News.
Toyota Land Cruiser Prado 2.8 D-4D
Легендарний позашляховик, який у багатьох країнах вважають символом надійності. Простота конструкції і витримка в умовах спеки чи бездоріжжя роблять його вибором фермерів, військових і туристів. Інженери наголошують, що ресурс цього дизеля перевищує мільйон кілометрів.
Mercedes-Benz GLE 350d (OM642/OM656)
Німецький кросовер поєднав розкіш і міцність. Дизель OM642 відомий випадками, коли він відходив понад 800 тисяч кілометрів без серйозних втручань. Секрет – якісне пальне та регулярне обслуговування.
BMW X5 3.0d (B57/N57)
X5 часто купують бізнесмени, але й сільські дороги він тримає впевнено. У багатьох відгуках власників згадується пробіг у 700–800 тисяч кілометрів без капремонту. Якщо вчасно міняти масло і не ігнорувати профілактику, двигун спокійно проходить мільйон.
Volkswagen Touareg 3.0 TDI
Touareg має репутацію сімейного кросовера, але під капотом він справжній «трудяга». Двигуни V6 TDI з пробігом у 900 тисяч кілометрів часто зустрічаються на європейських автобанах. Експерти називають його компромісом між комфортом і витривалістю.
Volvo XC90 D5 (D5244T) / B5
Шведський позашляховик став легендою через поєднання ресурсу та безпеки. Перші дизелі D5 здатні були пройти понад мільйон кілометрів, і навіть нові версії не поступаються у витривалості.
Як продовжити життя мотора
Мільйон пробігу можливий лише при належному догляді. Масло треба міняти кожні 8–10 тисяч кілометрів, сажовий фільтр – чистити вчасно. Турбіна, система EGR та паливні форсунки потребують регулярної перевірки. Якісне пальне – ще один фактор, про який часто забувають.
Ці п’ять моделей довели, що дизель може бути довгожителем, якщо власник не шкодує уваги на обслуговування.
Обговорити цю тему в Facebook