Після заміни мастила загорівся Check Engine: водіям назвали реальні причини цього явища
Заміна масла здається буденною процедурою – пів години роботи, кілька сотень гривень, і можна спокійно їздити далі. Але іноді після сервісу на панелі раптово спалахує “Check Engine”. У більшості випадків причина банальна, запевняють експерти видання SlashGear.
Найчастіше проблема у кришці. Якщо її погано закрутили, система фіксує витік парів і сигналізує помилку. Подібне трапляється й тоді, коли щуп неповністю вставлений у гніздо. Двигун починає «дихати» зайвим повітрям, і датчики плутають показники.
Не менш поширена помилка – неправильно підібраний або встановлений фільтр. Якщо ущільнювальна гумка залишилась від старого, герметичності не буде, а тиск у системі впаде. «Ми бачимо таке на кожному другому дешевому сервісі», – пояснює майстер СТО з Києва Андрій.
Ще одна причина – невірний тип масла. Сучасні двигуни розраховані на конкретну в’язкість. «Залили густіше – отримаєте помилку тиску, залили забруднене – датчики реагують одразу», – каже технічний консультант одного зі столичних сервісів Олег.
Світитися лампа може і через людський фактор: зачепили датчик тиску, шланг вакууму або роз’єм біля фільтра. Іноді ж сигнал взагалі не пов’язаний із заміною масла – співпало у часі, коли вийшли з ладу свічки чи лямбда-зонд.
Якщо після перевірки рівня і кришки індикатор не гасне, фахівці радять не гадати, а підключити діагностику OBD-II. Це зекономить нерви і допоможе уникнути серйозних поломок.
Обговорити цю тему в Facebook