Латка чи «грибок» – що краще для ремонту проколотої шини в автомобілі

Прокол колеса – ситуація, яку хоч раз пережив майже кожен водій. Майстри зазвичай пропонують два різні методи ремонту – встановлення гумового штиря, який у нас називають грибком, або наклеювання латки. Який з них краще, розбиралось видання SlashGear.

Швидке рішення – гумовий грибок

Такий ремонт виглядає просто. Отвір розширюють спеціальним шилом, вставляють липкий шматок гуми, обрізають виступаючі краї і дають застигнути. Усе займає кілька хвилин. Для невеликого проколу в центральній частині протектора грибок дозволяє виїхати з сервісу за десять хвилин і коштує дешево. Але строк служби такого ремонту обмежений – при внутрішніх пошкодженнях або старих проколах штир може випасти.

Довготривала латка

Другий метод складніший. Колесо знімають із диска, шліфують місце проколу зсередини, наносять клей і приклеюють тонку гумову заплатку. Після висихання шину ставлять назад і накачують. Латка тримає значно довше, інколи роками. Вона безпечніша за грибок, бо не випаде і добре герметизує отвір навіть при більших пошкодженнях. Та й коштує така процедура дорожче, адже потребує більше часу.

Комбінований підхід

Деякі майстерні радять поєднувати обидва способи. Цей метод включає одночасно і штир, і латочку. Це дає швидкий результат і довгу службу. Але є обмеження: діаметр проколу не має перевищувати 6 мм, місце має бути в центрі протектора й без старих латок.

Експерти нагадують: якщо отвір на боковині чи пошкодження занадто велике – жоден ремонт не допоможе. У таких випадках шину варто замінити повністю. Для водія головне – не відкладати поїздку на сервіс і не експериментувати з сумнівними методами, адже від стану гуми залежить безпека на дорозі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти