Три авто, ремонт яких спустошує гаманець сильніше за купівлю нового
Ціна на люксові автомобілі й так кусається, але справжній удар по бюджету часто приходить пізніше – коли мова заходить про ремонт. Коли з машиною виникають серйозні проблеми, рахунки в сервісі можуть зрівнятися з ціною нового авто. Видання GO виділяє три марки авто, які зазвичай краще продати, аніж ремонтувати.
Tesla
У випадку Tesla найболючіше питання – батарея. Новий акумулятор обійдеться від 15 000 доларів (понад 627 тис. грн).
«У багатьох випадках вигідніше купити інший автомобіль, ніж вкладати гроші в батарею», – пояснює Мелані Массон, експертка AutoInsurance.org.
Хоча виробники обіцяють ресурс від 10 до 20 років, на практиці клімат, стиль їзди й навіть звички зарядки скорочують цей термін удвічі.
Land Rover
Справжня пастка для власників – ремонт Land Rover. За словами Массон, заміна коробки передач може коштувати близько 10 000 доларів (418 тис. грн), а підвіска – ще 4 000 доларів (167 тис. грн). За даними Kelley Blue Book, витрати на обслуговування цього бренду протягом 10 років у середньому сягають 19 250 доларів (понад 800 тис. грн).
Автослюсар з Києва Андрій додає:
«У нас нерідко клієнти після кількох дорогих ремонтів виставляють Land Rover на продаж, бо далі вже нема сенсу тримати таку машину».
Mercedes-Benz
Розкішні Mercedes теж не без проблем. За інформацією CarEdge, протягом перших 10 років власники витрачають на сервіс у середньому 12 962 долари (542 тис. грн), що вище за середній рівень по класу.
«Коли приходить час ремонту трансмісії, рахунок сягає шести тисяч доларів. І це не межа», – уточнює Массон.
Аналітики додають: існує понад 41% ймовірність, що за десятиліття знадобиться капітальний ремонт.
Висновок простий: купуючи престижне авто, варто готуватися не лише до високої ціни на етикетці, а й до витрат, які чекають у сервісному центрі. Іноді вони виявляються такими ж шокуючими, як і вартість нового автомобіля.
Обговорити цю тему в Facebook