Які авто варто купувати вживаними у найближчі роки: порада автопідбірника
Український ринок уживаних авто у найближчі два роки стане головною точкою для покупців. Причина проста – продажі нових машин падають, а інфляція б’є по кишені. Вибір робитимуть на «вторинці», і саме там вирішуватиметься доля цін.
Автопідбірник Вадим із Дніпра, який працює на цьому ринку понад 15 років, у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює: «У 2026–2027 роках цінова динаміка буде різною. Найбільший попит залишиться на бюджетні машини віком близько десяти років. Їх беруть через дешеві запчастини та доступний сервіс».
За його словами, сильніше всього в ціні просядуть автомобілі з комерційним минулим – таксі та каршеринг. Серед них Volkswagen Polo, Kia Rio, Hyundai Solaris. До цього додаються «бляхи» з Європи й США, які часто мають непрозору історію.
А от у сімейному сегменті ситуація протилежна. Перевірені кросовери Skoda Kodiaq, Hyundai Tucson, Mitsubishi Outlander, Toyota RAV4, Nissan Qashqai та X-Trail триматимуться впевнено.
«Вони прості в ремонті, економні, не мають надлишкової електроніки, і це робить їх дефіцитом. Якщо таких авто стане менше, ціни навіть можуть піти вгору», – каже експерт.
Натомість седани D-класу, як Volkswagen Passat, Skoda Superb чи Kia Optima, будуть дешевшати. Українці дедалі частіше дивляться в бік кросоверів.
Щодо преміуму, то тут ситуація складніша. Попит обмежений, але через малу кількість пропозицій ціна збережеться. Втім, дорогі німецькі бренди з турбодвигунами й роботизованими коробками викликатимуть недовіру. Ремонт обходиться надто дорого, і покупці це розуміють.
Фінальний висновок простий – у виграші ті, хто ставить на перевірені японські та корейські кросовери з атмосферними двигунами та класичними коробками. Їхня стабільність на ринку виглядає найбільш реальною у 2026–2027 роках.
Обговорити цю тему в Facebook