Шість звичок водіїв, які обожнюють на СТО: без роботи механіки не залишаться
Автомеханіки часто жартують, що їхня стабільність залежить не стільки від складності техніки, скільки від поведінки самих власників авто. Є звички, які водії повторюють роками, не думаючи про наслідки. І саме вони найчастіше збагачують СТО, повідомляє «Твоя МАШИНА».
Тримання зчеплення під час зупинки
На світлофорі чи спуску багато хто тримає педаль зчеплення вичавленою до кінця. Це прискорює знос диска і підшипника. «Так коробка працює під зайвим тиском, і її ресурс скорочується у рази», – пояснює механік з Києва Олег С.
Їзда на низьких обертах
Частина водіїв економить пальне, тримаючи двигун майже на межі зупинки. В результаті колінвал і поршні працюють у стресових умовах. За словами автослюсара Сергія Д. з Хмельницького, це нагадує біг підтюпцем з важкою сумкою – економія мінімальна, а шкода для вузлів серйозна.
Розгін на холодному моторі
Після запуску густа олива ще не змастила вузли. Якщо одразу тиснути газ, страждають втулки і ланцюг ГРМ. Досвідчені механіки радять почекати хоча б кілька хвилин, поки мотор набере робочу температуру.
«Порожній бак»
Залишати кілька літрів у баку – ризик отримати конденсат і бруд у системі. Фільтри забиваються, насос виходить з ладу. Ремонт такого типу коштує водіям у десятки тисяч гривень, і часто повторюється.
Рука на важелі КПП
Звичка класти руку на важіль передач шкодить синхронізаторам. Навіть легкий тиск створює зайве навантаження. У сервісах кажуть, що це одна з причин раннього ремонту коробки.
Поворот коліс на місці
Крутити кермо, коли авто стоїть, – прямий шлях до проблем з гідропідсилювачем. Тиск у системі зростає, ущільнювачі слабшають, рідина тече. Тоді власник платить за нову рейку чи насос.
Фахівці нагадують: більшість цих помилок – це дрібниці у поведінці, але вони коштують тисячі гривень на ремонті. А уникнути їх можна, змінивши лише кілька звичок за кермом.
Обговорити цю тему в Facebook