Шість звичок водіїв, які обожнюють на СТО: без роботи механіки не залишаться

Автомеханіки часто жартують, що їхня стабільність залежить не стільки від складності техніки, скільки від поведінки самих власників авто. Є звички, які водії повторюють роками, не думаючи про наслідки. І саме вони найчастіше збагачують СТО, повідомляє «Твоя МАШИНА».

Тримання зчеплення під час зупинки

На світлофорі чи спуску багато хто тримає педаль зчеплення вичавленою до кінця. Це прискорює знос диска і підшипника. «Так коробка працює під зайвим тиском, і її ресурс скорочується у рази», – пояснює механік з Києва Олег С.

Їзда на низьких обертах

Частина водіїв економить пальне, тримаючи двигун майже на межі зупинки. В результаті колінвал і поршні працюють у стресових умовах. За словами автослюсара Сергія Д. з Хмельницького, це нагадує біг підтюпцем з важкою сумкою – економія мінімальна, а шкода для вузлів серйозна.

Розгін на холодному моторі

Після запуску густа олива ще не змастила вузли. Якщо одразу тиснути газ, страждають втулки і ланцюг ГРМ. Досвідчені механіки радять почекати хоча б кілька хвилин, поки мотор набере робочу температуру.

«Порожній бак»

Залишати кілька літрів у баку – ризик отримати конденсат і бруд у системі. Фільтри забиваються, насос виходить з ладу. Ремонт такого типу коштує водіям у десятки тисяч гривень, і часто повторюється.

Рука на важелі КПП

Звичка класти руку на важіль передач шкодить синхронізаторам. Навіть легкий тиск створює зайве навантаження. У сервісах кажуть, що це одна з причин раннього ремонту коробки.

Поворот коліс на місці

Крутити кермо, коли авто стоїть, – прямий шлях до проблем з гідропідсилювачем. Тиск у системі зростає, ущільнювачі слабшають, рідина тече. Тоді власник платить за нову рейку чи насос.

Фахівці нагадують: більшість цих помилок – це дрібниці у поведінці, але вони коштують тисячі гривень на ремонті. А уникнути їх можна, змінивши лише кілька звичок за кермом.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти