Сам собі механік: які несправності в автомобілі не можна лагодити самотужки

Все більше автовласників намагаються заощадити, відкладаючи візит до сервісу або беручись за ремонт власноруч. На перший погляд це економія, але практика часто показує зворотне, пише Interia. Майстри у майстернях кажуть відверто – неправильне втручання приносить їм чимало клієнтів з подвійними витратами.

До ризикових зон входить система гальмування. Неправильно встановлені колодки знижують ефективність зупинки і напряму загрожують безпеці. Схожа історія з електрикою: з’єднані абияк дроти можуть стати причиною пожежі. А ще чимало водіїв намагаються самі міняти охолоджувальну рідину чи лампи у фарах. Помилка тут означає перегрів двигуна або сліпуче світло, яке створює аварійну ситуацію для інших.

Окрема тема – оливи й відходи. Коли діють чіткі правила утилізації, і вилити відпрацьоване масло в каналізацію означає не лише шкоду довкіллю, а й штраф у кілька тисяч гривень. Старі шини чи антифриз також не можна викидати абияк.

Інтернет додає впевненості тим, хто береться до справи. Та досвідчені фахівці застерігають: поради з форумів не завжди відповідають конкретній моделі. Те, що спрацювало у власника старої Skody, може зламати нову Toyota. До того ж нові авто мають оновлені системи, і інструкції п’ятирічної давності вже не актуальні.

Механіки нагадують – сервіс має інструменти та знання, яких бракує у гаражі. Домашній ремонт інколи виходить у кілька разів дорожче, ніж одразу звернутися до майстра.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти