Чому водіям не варто вмикати кондиціонер у дощ: пояснення від майстра СТО

Власники авто нерідко чують поради не користуватися кондиціонером у дощ. Для багатьох це звучить дивно, адже саме ця система рятує від запотівання скла. Насправді проблема не в самому кондиціонері, а в тому, як його вмикають, попереджає «Твоя МАШИНА».

Майстер однієї київської СТО пояснив: коли повітря спрямоване на лобове скло, кондиціонер справді допомагає. Але якщо направити потік у ноги або в салон, волога починає осідати на склі. Водій отримує зворотний ефект і до того ж ризикує застудитися через холодне повітря.

Інженер столичного СТО Олексій Р. додає: найбільше плутанини виникає з режимом рециркуляції. У такому випадку свіже повітря з вулиці не надходить, а всередині швидко росте вологість. Через це скло миттєво тьмяніє, а видимість падає. На сучасних авто цей режим може вмикатися сам, коли клімат-контроль досягає заданої температури. Якщо не помітити момент, водій змушений відкривати вікна чи переналаштовувати систему просто під час руху.

Є й ще один нюанс. Якщо різниця між температурою в салоні та на вулиці занадто велика, компресор кондиціонера працює безперервно. Це збільшує витрати пального. За словами фахівців, у дощову осінь чи взимку ця різниця часто стає причиною зростання витрат на 5–10%.

Тож кондиціонер у дощ вимикати не завжди обов’язково. Але експерти радять переходити в ручний режим, обирати напрям потоку самостійно й стежити за температурою. Такий підхід дозволяє уникнути запотівання і зберегти пальне.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти