Синій дим із вихлопної труби – сигнал, що лякає навіть досвідчених водіїв
Коли з вихлопної труби виривається синій дим, більшість водіїв зі стажем стискає кермо міцніше. І не даремно – такий колір означає серйозні проблеми з мотором, попереджає «Твоя МАШИНА».
Майстер СТО з Харкова Сергій Л. пояснює:
«Синій дим говорить про потрапляння масла в камеру згоряння. Це трапляється, коли зношені поршневі кільця або пошкоджені сальники клапанів».
За його словами, у такому разі зволікати не можна, бо йдеться не про дрібну несправність, а про передвісник капітального ремонту.
Для порівняння: білий дим зазвичай свідчить про пробиту прокладку головки блока. Тоді охолоджувальна рідина проникає в циліндри, і водій бачить у дзеркалі клуби пари. Чорний дим на дизелі на високих обертах допустимий, але якщо він густий навіть на холостих, треба перевіряти форсунки, турбіну та клапан рециркуляції. У бензинових авто чорний дим часто вказує на несправність лямбда-зонда або систему впуску.
Синій же дим – інша історія. Масло, що горить у циліндрах, швидко забруднює свічки, каталізатор і турбіну. З часом двигун втрачає тягу, витрата пального росте, а масло доводиться доливати літрами.
«Буває, власник щотижня докуповує каністру оливи, замість того щоб поїхати на ремонт», – ділиться спостереженням автослюсар Андрій С. з Миколаєва.
Він радить не економити на діагностиці: ремонт на ранній стадії обійдеться значно дешевше, ніж капіталка після повної відмови мотора.
Отже, синій дим – це не випадкова дрібниця. Це серйозний попереджувальний сигнал, який досвідчені водії ніколи не ігнорують.
Обговорити цю тему в Facebook