Ніколи не ставте на автомобіль великі диски: ось чому це заборонено

Великі колісні диски давно стали трендом серед українських водіїв. На вулицях все частіше можна побачити седани чи кросовери з 18-дюймовими колесами, хоча ще недавно більшість їздила на 15–16 дюймах. Автомобіль виглядає ефектніше, та під капотом починаються зовсім інші історії, попереджає «Твоя МАШИНА».

Механік Олександр К. із сервісу в Києві пояснює:

«Коли власник ставить більші диски, він часто забуває про навантаження на гальмівну систему. Неправильно підібраний розмір ускладнює роботу супортів, а це вже питання безпеки».

Ефект від великих дисків відчувається і на дорозі. Маневреність падає, особливо у місті, де доводиться часто крутити кермо. Зате на швидкісній трасі зчеплення з асфальтом може стати кращим. Проте водій заплатить за це іншим – вищою витратою пального.

У майстернях кажуть, що різниця відчутна навіть на легких авто. Якщо стандартна витрата становила близько 7 літрів на 100 км, то після заміни на диски більшого діаметра вона зростає на 0,5–0,7 літра. І це лише початок, адже з часом страждає підвіска.

«Ми бачимо однакову картину: власники ставлять низькопрофільні шини разом із великими дисками, а потім приходять зі скаргами на стукіт у підвісці. Вона просто не витримує таких ударів від ям і бордюрів», – розповів львівський автомайстер Сергій Л.

Ще один нюанс – динаміка. Авто з більшими колесами розганяється повільніше. Для двигуна це додатковий тягар, особливо якщо йдеться про малолітражні машини. У великих кросоверів чи седанів ефект менший, але економії все одно не буде.

Тож, перш ніж встановлювати диски на розмір чи два більше, ніж рекомендує виробник, варто подумати. Авто може виглядати «молодіжно», але платити доведеться в сервісі й на заправці.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти