Викрутили кермо до упору – готуйтеся до дорогого ремонту, попереджають майстри

Українські водії часто звикають крутити кермо до кінця під час розворотів чи паркування. Для більшості це здається нешкідливою дрібницею, але механіки нагадують – така звичка може швидко обернутися великим рахунком у сервісі, попереджає «Твоя МАШИНА».

Автомеханік з 20-річним стажем у Києві Андрій К. пояснює, що характерний гул і відчутний опір при поверненні керма назад – не просто «особливість» авто, а сигнал про перевантаження.

«Гідропідсилювач у цей момент працює на межі. Якщо постійно викручувати кермо до упору, страждають рейка і наконечники. А ремонт цієї системи обійдеться у десятки тисяч гривень», – каже фахівець.

Подібні проблеми знайомі власникам машин з пробігом. У сервісних центрах часто доводиться міняти підсилювач керма у водіїв, які люблять паркуватися, крутячи кермо вже на місці. За словами майстра з Харкова Олексія С. , ця помилка «вбиває» не лише гідропідсилювач, а й гуми шин, які швидко стираються при такому навантаженні.

Щоб уникнути зайвих витрат, механіки радять привчити себе до плавних рухів. Коли кермо доходить до крайньої точки, слід трохи послабити хват, щоб дати йому можливість повернутися назад. А ще краще починати крутити кермо лише тоді, коли авто вже рухається, навіть якщо це повільний маневр.

Здавалося б, дрібна звичка, але вона визначає, скільки років проживе ваша рульова система. А рахунок у сервісі за ремонт рульової рейки чи підсилювача може сягнути 25–40 тисяч гривень – і це без урахування вартості нових шин.

Тому майстри кажуть прямо: викручувати кермо до упору – небезпечна економія. Краще змінити стиль керування зараз, ніж потім залишити зарплату в автомайстерні.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти