Помилки під час заміни антифризу, які зведуть мотор у могилу

Антифриз змінюють раз на два-три роки або кожні 40–60 тисяч кілометрів. На перший погляд процедура здається легкою, але помилки під час роботи можуть коштувати двигуну життя, попереджає «Твоя МАШИНА».

Механік із Львова Сергій П. нагадує, що перед заливанням нової рідини потрібно промити систему охолодження.

«За роки там накопичується бруд і відкладення. Якщо їх залишити, вони підуть далі каналами і можуть забити радіатор», – пояснює він.

Для цього використовують спеціальні засоби з автомагазину. Дехто бере розчин лимонної кислоти чи оцту, але фахівці радять діяти обережно, аби не пошкодити ущільнювачі.

Ще одна поширена помилка – одразу після заміни закривати бачок і їхати. На практиці після першого запуску рівень антифризу падає, бо рідина розходиться каналами. Тому мотор повинен попрацювати кілька хвилин, а далі слід перевірити і долити.

«У сервісі часто бачимо перегріті двигуни тільки через те, що власник не перевірив рівень після заміни», – розповідає київський автомайстер Олег Д.

Не менш небезпечним є повітря у системі. Якщо не відкрити і розширювальний бачок, і горловину радіатора, в системі залишаться бульбашки. Вони знижують циркуляцію і створюють гарячі зони в моторі. Це прямий шлях до перегріву.

Неправильна заміна охолоджувальної рідини швидко призводить до серйозних поломок – від згорілих прокладок до тріщин у блоці. Вартість такого ремонту легко сягає 30–50 тисяч гривень.

Тому механіки наголошують: навіть якщо ви робите заміну самостійно, не ігноруйте дрібниць. Промивка, контроль рівня і випуск повітря – саме ці кроки рятують мотор від перегріву і довгих днів у майстерні.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти