Не глушіть двигун одразу після зупинки: чому це повільно вбиває ваш автомобіль
Багато хто з українських автомобілістів метушиться за кермом і поспішає після закінчення поїздки скоріше закінчити паркування, вимкнути двигун і піти по своїм справам. Однак така звичка, як пояснюють механіки, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», може спровокувати серйозні проблеми з мотором. Особливо, якщо він турбований.
«Турбіна на піку може нагріватись до 900 градусів. Метал просто розпечений. Коли ви вимикаєте двигун, то мастило в ньому ще кипить, а система охолодження вже не працює. На стінках пригорає олива, поступово утворюються тріщини, мотор повільно вмирає», – каже Микита, інженер-діагност однієї з київських СТО.
Фахівець додає, що найбільшу небезпеку така звичка становить взимку, коли перепад температур максимально екстремальний. При цьому навіть більш надійні бензинові атмосферники, за словами Микити, не люблять подібного відношення. Надлишок тепла в циліндрах веде до мікротріщин в прокладках та деформації головки блока.
Експерти радять водіям не поспішати з вимкненням двигуна. Тим паче після тривалої поїздки по трасі. Треба дати двигуну хоча б 2-3 хвилини, щоб повільно знизити температуру. Цей час можна витратити на збір речей, перевірку замків та очистку автівки від пилу чи снігу.
«Мені доводилось бачити у нас на сервісі турбіни, яким не бракувало якості, але через поспіх водіїв вони перетворювались на брухт вже на ранніх стадіях», – каже Назар, моторист львівської майстерні, що працює вже понад 11 років.
Не варто поспішати, коли мова йде про ресурс вашої автівки. Пара зайвих хвилин зазвичай вас не врятує, але допоможе зберегти мотор від передчасної поломки.
Обговорити цю тему в Facebook