Режим ECON в автомобілі: він допомагає заощаджувати пальне, але може вбити двигун

Багато водіїв помічають на панелі маленький зелений листок, але не всі розуміють, що він означає. Це позначка режиму “Eco” – його жартома називають “мулиним”, бо після ввімкнення машина стає спокійною, навіть трохи ледачою. Зате економить пальне.

“У цьому режимі двигун працює на нижчих обертах, коробка уникає різких розгонів, а кондиціонер зменшує навантаження на мотор,” – пояснює київський автомеханік Сергій Кравченко, який понад 20 років ремонтує європейські моделі. За його словами, це справді допомагає знизити витрату пального приблизно на 10–15 %, особливо під час спокійної їзди містом.

У сучасних авто “Eco” активується кнопкою або через меню мультимедіа. Після цього машина наче змінює характер – газ реагує повільніше, коробка тягне до останнього, щоб не піднімати оберти. Але якщо використовувати цей режим неправильно, то він може згубити двигун, попереджає Moto.pl.

Як кажуть фахівці, усе добре в міру. Тривала їзда у “мулиному” режимі може обернутися проблемами. Якщо постійно тримати двигун на низьких обертах, з’являється нагар, клапани починають підгорати, а мотор втрачає тягу. Час від часу треба давати «продихнути» машині – проїхатися трасою з більш активним натиском на педаль газу.

Найкраще використовувати “Eco” під час щоденних поїздок на роботу або у спокійних заторах. А от коли потрібно обігнати чи рухатись у горах – краще вимкнути цей режим, інакше двигун просто не потягне.

Баланс – ось головне правило. Трохи “Eco” для економії, трохи обертів для здоров’я мотора. Як кажуть механіки, автомобіль – не мула, щоб усе життя йти в одному темпі.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти