Якщо ви робите ці помилки на АЗС – готуйтеся до дорогого ремонту
Кожен водій хоча б раз думав, що заправити авто – справа проста. Під’їхав, вставив пістолет, натиснув, розплатився і поїхав. Але автомеханіки, з якими поспілкувалась «Твоя МАШИНА», кажуть: саме в цій буденності і криється більшість проблем.
«Я бачив десятки машин із поламаними горловинами бака, бо люди поспішали або тримали пістолет неправильно», – розповідає київський майстер Сергій Л., який понад 15 років працює на СТО. За його словами, багато хто навіть не дає паливу стекти перед тим, як вставити пістолет у бак. Через це частина пального проливається, а пара створює ризик займання.
Ще одна типова помилка – орієнтація на суму, а не на кількість літрів. Водії часто «заливають на 500 гривень», не думаючи, що для різного типу двигуна критично важливо дотримуватися рекомендацій виробника. Особливо у дизельних авто, де надлишок палива може створити надмірний тиск у системі.
Є й курйозніші історії. Працівники АЗС розповідають, що трапляються випадки, коли клієнти забувають вийняти пістолет і рушають із місця. Наслідки – поламана колонка і пошкоджений кузов. За словами Олени Г., менеджерки мережі АЗС у Дніпрі, такі інциденти фіксують хоч і не часто, але регулярно: «І це не новачки, а досвідчені водії, які відволіклися на телефон».
Безпека на заправці – не пустий звук. Заборонено заправляти авто з увімкненим двигуном, навіть узимку, коли холодно виходити з салону. Іскра або статична електрика можуть спричинити вибух. Також фахівці радять не залишати машину відчиненою під час походу до каси – злодії добре знають, що на АЗС водії часто розслабляються.
І ще один нюанс, який часто ігнорують – напрям руху. На кожній станції є в’їзд і виїзд. Якщо заїхати «навпаки», утворюється затор, а на багатьох станціях – навіть аварійна ситуація.
Обговорити цю тему в Facebook