Механік розповів, як СТО дурять клієнтів: чотири тривожні сигнали обману

Досвідчений автомеханік із Києва Сергій Д., який понад 20 років працює у сфері ремонту авто, пояснив виданню «Твоя МАШИНА», на що звертати увагу, щоб не потрапити на гачок недобросовісних сервісів.

Перше, на що варто насторожитись, – це зміна ціни після погодження кошторису. «У нормальному сервісі ціна обговорюється наперед. Якщо після цього вам кажуть: «Треба ще доплатити», – це дзвіночок. «Так роблять, коли хочуть витягти зайві гроші», – каже механік.

Ще одна типова схема – «раптова поломка». Клієнту повідомляють, що під час ремонту зламалась деталь, яка працювала до цього справно. Такі ситуації, за словами експерта, бувають рідко. Найчастіше це вигадка, щоб змусити вас купити нову запчастину прямо на місці.

Третій трюк – підвищення цін на запчастини. Якщо на ринку та сама деталь коштує 1200 гривень, а в сервісі – 2500, це вже серйозний привід для сумнівів. «Механіки можуть переконувати, що деталь “оригінальна” або “з останньої партії”, але це просто прикриття для завищення вартості», – додає Дяченко.

І останнє – затягування термінів ремонту. Коли машину не віддають у домовлений день і не можуть пояснити причину, клієнта готують до “доплати”. Це класичний психологічний тиск: ви вже хочете забрати авто, тож погоджуєтесь заплатити більше.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти