Пожежа в авто: механік пояснив головні причини займання машин
Днями ЗМІ повідомляли, що в Запоріжжі зайнявся автомобіль. Причини встановити одразу не вдалося. Правда в том, що подібні історії трапляються частіше, ніж здається. Машини горять не лише після ДТП, а й просто на парковках чи трасах – і винен не завжди бензин.
Інженер-механік Іван Чайка, який понад 20 років працює в сервісі у Києві, у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» пояснює: «Найчастіше авто загоряються через недбалість. Люди не стежать за проводкою, течами, станом акумулятора. Іскра в поєднанні з маслом – і маємо пожежу».
П’ять основних причин, які найчастіше бачать рятувальники:
Перегрів двигуна
Коли вентилятор радіатора або помпа не працюють, температура різко зростає. Гарячі рідини можуть потрапити на метал чи дроти й миттєво спалахнути. Якщо стрілка на панелі поповзла в червону зону – негайно зупиніться.
Погане обслуговування
За даними американського управління пожежної безпеки, майже половина випадків пов’язана з технічними несправностями. Старі шланги, потерті дроти, масляні плями під капотом – це пряме запрошення для полум’я.
Електрика
Неправильно підключене обладнання чи стара батарея часто стають джерелом короткого замикання. «Бачив, як після встановлення несертифікованої акустики машина спалахнула через тиждень», – розповідає майстер-електрик Сергій Лисенко.
Паливна система
Навіть крапля бензину, що потрапила на розігрітий блок двигуна, може стати фатальною. Якщо відчули запах пального – не відкладайте візит на СТО.
Спека і суха трава
У спеку авто, припарковане на сухому полі, може підпалити траву вихлопом. Вогонь швидко перекидається на кузов. Поліцейські не раз фіксували такі випадки на півдні України.
Рятувальники радять мати у багажнику маленький вогнегасник, а паркуватися – лише на асфальті або щільному ґрунті. І головне – не ігноруйте дрібниць. Пляма під машиною, запах гару чи перегрів – це не «розберуся потім». Це може бути остання поїздка.
Обговорити цю тему в Facebook