Пробив колесо, а запаски немає: що робити, щоб не застрягти посеред траси

Все частіше нові авто продають без запасного колеса. Виробники економлять, а водії потім стоять біля узбіччя з пробитою шиною. Ситуація неприємна, але не безвихідна.

Механік СТО у Броварах Олександр Г. у коментарі для видання «Твоя МАШИНА» каже, що перше правило – бути готовим заздалегідь.

«У багажнику завжди має лежати ремкомплект для шин і компресор. Вони не займають багато місця, але можуть виручити в найгірший момент», – пояснює він.

Такий набір коштує близько 800–1000 гривень і продається в будь-якому автомагазині.

У деяких моделях замість запаски виробник кладе герметик. Це густий гель, який через ніпель заливається в шину та закриває місце проколу. Але знайти сам прокол – завдання не з простих. Експерти радять після використання герметика все одно звернутися в шиномонтаж, бо триматиметься він лише кілька десятків кілометрів.

Якщо шина спустила повністю, не ризикуйте їхати далі. Навіть кількасот метрів на порожньому колесі можуть коштувати диска і підвіски. У такому разі краще викликати евакуатор. Це обійдеться приблизно у 1000–1500 гривень, але врятує від набагато більших витрат.

Коли зв’язку немає або евакуатор чекати годинами, попросіть допомоги у водіїв, що проїжджають повз. Як розповів київський таксист Ігор Кравченко, він не раз виручав колег, позичаючи запаску або насос.

«На дорозі всі рівні, кожен може опинитись у халепі», – каже він.

Якщо ж жодних варіантів не лишилося, рухайтеся повільно. Не більше 20–30 км/год і на коротку відстань. Постійно слідкуйте, щоб шина не злетіла з обода. Навіть кілька кілометрів на пошкодженому колесі можуть стати останніми для гуми.

Експерти радять раз на сезон перевіряти тиск і стан коліс. Прокол найчастіше трапляється через зношений протектор або потрапляння цвяха. Тож невелика увага до шин може зекономити багато нервів і грошей.

Не пропустіть

Цей веб-сайт використовує файли cookie щоб вам було зручно користуватися сайтом. Прийняти