ТОП-7 авто, які постійно ламаються після 150 000 кілометрів пробігу
Коли одометр перевалює за 150 тисяч км, водій починає прислухатись до кожного звуку. І не дарма. Дослідження Consumer Reports показує: низка популярних авто після цього рубежу сиплеться так, ніби її переїхали танком.
Механік із Києва Сергій Твердохліб підтверджує:
«Пробіг не лякає, лякає техніка, яка старіє швидше за власника».
Його слова добре пасують до MINI Cooper. Маленький хетч з британським характером змушує думати про ГРМ раніше, ніж хочеться. Ланцюг тягнеться, помпа капризує, турбіна втомлюється. Власники часто біжать в сервіс, ще до того як машина доходить до 150 тисяч км.
Chevrolet Equinox поводиться по-своєму. Ближче до цього пробігу двигун починає під’їдати оливу. Якщо проблему ігнорувати, доведеться міняти поршневі кільця. У коробки теж своя історія, а ГРМ може сказати «па-па» без попередження.
Nissan Pathfinder включає у цю компанію свій варіатор. CVT часто здає позиції вже біля 100 тисяч км, а V6 додає клопоту. Майстер з Одеси Андрій Паламарчук каже:
«Після певного віку ці комплекти втомлюються. Тут питання не в стилі їзди, а в самій конструкції».
Ford Explorer приносить фінансові сюрпризи власникам з боку АКПП. На пробігу під 150 тисяч км вилізають проблеми з помпою, ГРМ та інтеркулером.
Audi A4 з дволітровим TFSI змушує пильнувати за рівнем оливи. Течії тут – частий гість, а конструкція ГРМ нагадує пазл для інженера.
Не простіша ситуація й у BMW 3-Series: насос працює добре, але недовго. До 120 тисяч км готуйтесь міняти радіатори та корпуси термостатів. Двигун N54 приносить особливі емоції власникам, коли цифра на одометрі підповзає до 150 тисяч км.
Volkswagen Passat додає ще трохи німецького характеру у цей список. Турбомотор TSI вміє тримати драйверів у напрузі через течії та нагар, а DSG потребує частого догляду.
Український контекст
У нашій країні питання надійності після 150 тисяч км стоїть гостро. Багато авто потрапляє на наш ринок уже з великим пробігом. За даними Укравтопрому, близько 80% ввезених б/в машин мають пробіг у кілька сотень тисяч км. Це означає, що покупець одразу бере відповідальність за вузли, які можуть піднести «сюрприз».
Обговорити цю тему в Facebook